Trötta ?

Chaaa, vaknade vid sju tiden. Tog sedan en dusch och gick till tandläkaren som jag hade klockan 08:19. -.-.     Jag vet, det är ju liksom jullov, och jag vaknar då. Men ärligt talat blev pigg ganska snabbt. Riham Följde med och det tog inte så lång tid, tyvärr fick hon inte följa med in. He-he, hon klarade sig säkert att vänta utanför och bli lite uttråkad... Efter det drog vi hemåt. Kunde inte vara med henne idag för jag väntar just nu på my uncle. Vet ni varför? Sv: jo för att vi ska åka Snowboard :) Hoppas jag överlever den kalla kylan. Har packat ner alla nödvändiga saker efter att min morbror tjatat hela tiden på mig igår att jag skulle ta med mig extra av allt. -.- Jaa, jag fattar ! HAHAHHA.,,,. 

Nu plingar det på dörren, så ska dra och öppna. Hoppas att det är han :)

Chaachaa ! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0