Hemma

Nu har jag nyss kommit hem från åkandet och fryser som en idiot.! Det är så jävla kallt ute, så jag klarade inte ens av att vara utan vantar i typ 30 sek. Skit kul var det att åka och det blir säkert mer, någon annan gång. KLARADE liften, ÄNTLIGEN ! Helt utan hjälp, men har många blåmärken på knäna och ont i arslet pga att försöka vrida mig runt med snowboarden... gick så där. Ska fixa det nästa gång, fort gick det att åka ner och när jag åkte typ normalt så ramlade jag inte. Hehe, det var då det var som roligas. Sedan skulle jag pröva på en annan backe... guuu vad jobbig. Den fixade jag verkligen inte. Ramlade för det mästa hela tiden. -.- Det gjorde ont efter ett tag. Åååh, haha.. Hatar den backen!


Ps; bilder kommer senare, har inte laddat upp än...

Chaachaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0