Puuuulka daaaags !

Tjabbaa !


Idaag vaknade man vid 10 tiden och gjorde sej iordning med att ta på sej ordentligt. För idag blev det en pulka dag, med dom undebara vännerna. !  Kuul var det också.! Värt att frysa om arsleet, :P
Jag var den första som åkte nedför den guppiga backen. Shiit vad fruktansvärt ont man fick, när man flög uppför guppen... Eeh, men men. Te-faten var ju hur läskiga som helst. Man snurrar ju runt och skorna åkte av pga när jag ville stanna mitt i backen. HAHAHA!! KAAAAALLLTTT !!!
På vägen hem gick vi in i ett trapphus, värmde oss mot ett element. Det bodde en gamling där som kom ut och undrade vad vi höll på med. Självklart måste Riham alltid snacka, så den hära gången frågade hon om hon kunde låna lite papper för att snyta sig. JAJA, det är vir Riahm'I, vad ska man göra :P?
 Efter det drog vi hem till Riham'I och åt chips/munkar medans vi tittade på filmen Wild Child! '
Jag hade sett den förr, men det gjorde ingen mindre skada att titta om den en ytterligare gång. :P

Nu ska jag dra te köket och värma mej en varm OBOY !
Såå ha det bra så länge, !

Puuuuss, Emeeeliieee !



Sne bild, men det går ju inte att vrida den -.- !







DEnna film tittade vi på :)!


Kommentarer
Postat av: luckeboi

sv; Tydligen var filmen bara ett skämt :O

2009-12-22 @ 20:51:31
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0